reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Gibalová

Michaela Gibalová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zatiaľ neviem, kto som...až zistím, dopíšem... Zoznam autorových rubrík:  RecepísyBezlepkové recepísyNostaldžijaRecenzijaTajný denník M.G.Verejný šuplík

reklama

Recenzija

Jurík! Máš na svedomí moju dobabranú skúšku z biológie!

Michaela Gibalová

Jurík! Máš na svedomí moju dobabranú skúšku z biológie!

Mala som pol hodiny času, kukla som na hrubú Juríkovu knihu "Kým nás smrť nerozdelí" a vravím si, do konca skúškového bude dobrá, tak sa na chvíločku začítam.... to bolo včera večer a dnes píšem recenziu... Všetci obdivovatelia istého DéDé teraz radšej prestaňte čítať... po prečítaní Juríkovho románu len opovržlivo hľadím na zbierku DéDého na mojej poličke... tam, kde DéDé romanticky naznačuje, si Jurík naplno otvára hubu... nahlas a bez lacného hrdinstva... všetci to vieme, každý sa pohoršuje, nadáva, ale iba hlavné postavy tohto románu to za nás naozaj urobia...bezmocnosť premenia na presne mierené činy proti tým, ktorí si to zaslúžia...

  • 3. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu